Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Bliskiego Konta Pocztowego

150x110

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową nowego w ofercie konta osobistego. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca br.

W poniedziałek, 20 lutego br., Bank Pocztowy  rozpoczął telewizyjną kampanią Bliskiego Konta Pocztowego. To jedno z dwóch nowych w ofercie Banku kont osobistych. Drugim jest Pocztowe Konto Bez Ograniczeń.

Oba ROR-y dostępne są w ofercie Banku Pocztowego od 1 lutego 2017 r. Od tego momentu Klienci mogą przystąpić również do Programu Same Korzyści. Pozwala on na uzyskanie 5% zwrotu kwoty płatności dokonanych kartą do konta w jednej z trzech kategorii do wyboru: zdrowie, kultura, sport i rekreacja. Dzięki Programowi, na konto Klientów co miesiąc może trafić zwrot w wysokości do 20 zł, łącznie do 200 zł w 2017 r.

- Staramy się docierać do naszych Klientów na wiele sposobów. Dlatego po kampanii w mediach regionalnych przeprowadzonej w grudniu 2016 r. i styczniu br., podczas której promowaliśmy produkty kredytowe Banku, przy promocji nowego konta osobistego z naszej oferty wybraliśmy duże, ogólnopolskie stacje telewizyjne. Konsekwentnie stawiamy na animowaną kreację, której towarzyszy wpadająca w ucho rymowanka – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam do 12 marca br.

Kampanię telewizyjną uzupełni obecność reklamy nowego konta Banku Pocztowego na łamach tygodnika Gość Niedzielny, który dociera do klientów Banku Pocztowego. Reklamy prasowe pojawią się w 5- ciu kolejnych wydaniach tygodnika, tj. 19 i 26 lutego, 12 i 26 marca oraz 9 kwietnia br. 

Za kreację spotu, którego bohaterką jest sympatyczna, wesoła kobieta oraz jej równie radosny pies odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów do kampanii Banku Pocztowego dokonał dom mediowy Effective Media.



dostarczył infoWire.pl